KÄYTTÖEHDOT
KÄYTTÖEHDOT
1.Yleisesti
2.Verkkokauppa ja tuotteiden tilaaminen
3.Maksaminen
4.Toimituskulut, toimitusaika ja toimitustapa
5.Tilauksen seuranta ja noutaminen
6.Palauttaminen
7.Vaihtaminen
8.Reklamaatiot
Voimassa 16.4.2020 alkaen
1.Yleisesti
Nämä käyttöehdot ("käyttöehdot", "ehdot") koskevat sinua ("sinä", "asiakas", "käyttäjä"), kun teet kuluttaja-asiakkaana tilauksen Aniellan ylläpitämästä verkkokaupasta. Molemmat osapuolet sitoutuvat noudattamaan jokaisen kaupan yhteydessä voimassa olevia käyttöehtoja. On suositeltavaa, että luet käyttöehdot huolellisesti ennen tilauksen tekemistä. Hyväksymällä käyttöehdot hyväksyt samalla evästeiden käytön näissä ehdoissa kuvatusti.
Sopijapuolesi kaikissa tilauksissa on Aniella t:mi (y-tunnus
Aniella T:mi myy tuotteitaan yli 18-vuotiaille kuluttaja-asiakkaille, joilla on pysyvä toimitusosoite Suomessa. Asiakkaan on hyväksyttävä nämä käyttöehdot voidakseen tehdä tilauksen verkkokaupassa. Tehdäkseen tilauksen verkkokaupassa asiakkaan tulee antaa Aniellalle tarvittavat yhteystietonsa tilauksen käsittelemiseksi. Tarvittavia tietoja ovat asiakkaan koko nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite tilausvahvistuksen ja tilauksen toimittamista varten. Aniella ei luovuta tietoja eteenpäin. Aniella T:mi pidättää oikeuden käyttöehtojen, hintojen ja toimituskulujen muutoksiin kuitenkin niin, että muutetut käyttöehdot koskevat vasta muutosten jälkeen tehtyjä tilauksia.
2.Verkkokauppa ja tuotteiden tilaaminen
Aniella T:mi käyttää verkkokauppanaan Webnoden verkkokauppa-alustaa. Kaikki tuotteet tilataan lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne jollain kohdassa kolme mainituilla maksutavoilla. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Verkkokaupassa näkyy tuotteiden reaaliaikainen varastotilanne. Asiakkaalle lähetetään jokaisen tilauksen jälkeen sähköpostitse tilausvahvistus, jossa eritellään tilauksen loppusumma ja tilatut tuotteet.
3.Maksaminen
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Sillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Lasku- ja osamaksupalvelutLasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP ja Jousto
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Jousto
Lue lisää: Jousto.com
Lataa alla jousto -tuoteseloste:
OP Osta laskulla
OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]
OP Osta laskulla -tuoteseloste
4.Toimituskulut, toimitusaika ja toimitustapa
Aniella toimittaa tilauksia Suomeen. Toimituskulut lisätään tuotteen hintaan
ellei tuotesivulla toisin mainita. Verkkokaupasta tilatut tuotteet
toimitetaan asiakkaalle ilman aiheetonta viivytystä tilauksen
vahvistamisesta. Arvioitu toimitusaika on noin viisi päivää. Tuotteet
toimitetaan ensisijaisesti postin kautta. Tilaus toimitetaan
asiakkaan ilmoittamaa toimitusosoitetta lähimpänä olevaan postin toimipaikkaan tai mikäli tuote mahtuu postilaatikkoon, se toimitetaan postiaatikkoon tai postiluukusta.
5.Tilauksen seuranta ja noutaminen
Tilauksen jälkeen asiakkaalle lähetetään toimitusvahvistus ja seurantatunnus lähetykselle sähköpostilla. Kun lähetys on saapunut perille
toimipisteeseen, asiakkaalle lähetetään saapumisilmoitus. Lähetystä
säilytetään toimipisteessä maksutta neljätoista (14) vuorokautta.
Noutamatta jätetty paketti palautuu takaisin Aniellalle. Noutamatta
jätetyn tilauksen loppusumman hyvityksestä vähennetään palautuksesta Aniellalle aiheutuneet palautuskulut.
6.Palauttaminen
Verkkokaupassa
tapahtuva myynti on kuluttajansuojalainsäädännön tarkoittamaa
etämyyntiä. Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus
vaihtaa tai palauttaa koko tilaus tai osa siitä neljäntoista (14)
vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee
vain käyttämättömiä, ehjiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteita tulee käsitellä varoen. Asiakas vastaa
käyttöönotetun tuotteen arvonalentumisesta, ja Aniellalla on oikeus
vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen
arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon. Mikäli tuote on
sen käytön johdosta tullut myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tuotteen
koko arvosta ja, mikäli asiakas haluaa, että tuote lähetetään hänelle
uudelleen, tästä aiheutuneista kuljetuskustannuksista. Asiakas voi
palauttaa tilauksensa tai osan siitä lähettämällä sen osoitteeseen Rantatie 25, 69600 Kaustinen. Palautus tulee tehdä neljäntoista vuorokauden (14) sisällä siitä, kun
tilaus on noudettu. Asiakkaan tulee aina ensin olla yhteyksissä Aniella T:mihin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@aniella.fi ja kertoa sähköpostissa palautuksesta. Aniella voi tässä vaiheessa neuvoa asiakasta palautuksen tekemisessä. Sähköpostissa asiakas voi antaa tilitiedot rahanpalautusta varten. Mikäli tuote on asiakkaan mielestä viallinen, Aniella T:mi maksaa palautuskulut. Mikäli tuote ei muuten vain vastaa kuvauksia, ei ole oikean kokoinen tai mieluinen, asiakas maksaa palautuskulut.
Palauttaakseen
tuotteen postitse asiakkaan tulee pakata
palautettava tuote tai tuotteet huolellisesti alkuperäiseen tai
vastaavaan pakkaukseen ja lähetää se postin toimipisteessä takaisin Aniellalle. Pienet, alle 3 cm korkeat tuotteet voidaan palauttaa kirjepostina.
Mikäli verkkokaupasta ostettu tuote on palautettu Aniellalle yllä kuvatun mukaisesti, Aniella palauttaa asiakkaan
maksaman summan asiakkaalle ilman aiheetonta viivytystä käyttämättömän,
ehjän ja myyntikelpoisen tuotteen tai tuotteiden vastaanottamisesta.
7.Vaihtaminen
AniellaVintagella -verkkokaupasta tilattua tuotetta ei ole mahdollista vaihtaa toiseen. Asiakkaan tulee palauttaa tuote yllä kuvatun mukaisesti ja tehdä halutessaan uusi tilaus.
8.Reklamaatiot
Mikäli
asiakas havaitsee tilauksessaan sovellettavan
kuluttajansuojalainsäädännön mukaisen virheen tai tilaus tai osa siitä
on viallinen, rikki tai vahingoittunut kuljetuksen aikana asiakkaan
tulee ottaa pikimmiten yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@aniella.fi. Reklamaatiot on tehtävä mahdollisimman pian virheen
havaitsemisen jälkeen yllä ilmoitettuja yhteystietoja käyttäen,
kuitenkin viimeistään neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen
vastaanottamisesta. Mikäli reklamaatio johtaa tuotteen palautukseen, Aniella vastaa asiakkaalle aiheutuvista kuljetuskustannuksista.